Fata aceasta cu pistrui şi voce aspră

Emma Stone în Paper Man

Când un stilou începe să lase urme pline de înţelesuri, cineva încearcă să „expire” o parte din materia care induce nelinişte în mâini. Muza care a determinat cuprinsul acestei postări este una dintre acele modele la care-mi fug gândurile când sunt întrebată cine mi-ar plăcea să fiu.

Astăzi în drum spre casă, ascultam Mark Mcadam – Driftwood. După multe tentative de a-mi aduce aminte de unde ştiu melodia, răspunsul l-am găsit acasă: Paper man. Un film în care putem urmări acţiuni lente, cauzate de stări ce oscilează între vină şi aşteptare. Principalul motiv care m-a determinat să vizionez acest film a fost prezenţa actorilor Jeff Daniels, Ryan Reynolds şi… Emma Stone. La fata aceasta cu pistrui şi voce aspră am sesizat şi abilitatea de a transmite stări diferite de la un moment la altul. Dacă nu aţi avut ocazia să vedeţi următoarele filme în care este prezentă, acestea pot fi opţiuni cel puţin „simpatice”.

Superbad 

Pentru momentele în care tu şi grupul tău de prieteni decideţi că vreţi să vizionaţi acel tip de film care să aducă râsete, să binedispună întreaga „audienţă„, Superbad este o alegere „plăcubilă”, ce presupune 7/10. Deşi într-un un rol mic, Emma crează alături de Jonah Hill, Christopher Minty-Plasee şi Michael Cera– un alt actor care-mi place mult -, situaţii în care se poate regăsi oricine. Hilar şi inteligent – combinaţia perfectă. Şi acum o dezvăluire – a doua zi după ce m-am uitat la Superbad, îmi reveneau în minte secvenţele de dans şi fredonam Jean Knight – „Do me, baby” . 

The Rocker

La fel ca şi Superbad, The Rocker te va face să râzi cu poftă. Pentru mine a fost o surpriză având în vedere că nu sunt fană Rainn Wilson. Un grup de adolescenţi şi un comediant îmbină şiruri narative care conduc către un final vesel într-o manieră distractivă. Un film uşor, potrivit pentru atunci când vrei să te relaxezi şi să te amuzi. Tot aici îl veţi putea asculta pe Teddy Geiger – un puşti cu o voce similară cu cea a lui John Mayer, care frînge inimile adolescentelor: Tomorrow never comes.  

Easy-A 

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la acest film este sarcasmul Emmei. Ea joacă rolul unei fete care atunci când îţi zâmbeşte, ziua ta devine mai bună. Inteligentă, veselă, frumoasă, sexy, ea încearcă să trateaze cu indiferenţă zvonurile tipice anilor de liceu. Încă un film cu ale cărui personaje se pot uşor identifica mulţi dintre noi. Mă întreb câte dintre persoanele pe care le-am cunoscut de-a lungul timpului au recurs la gesturi extreme doar pentru un pic de atenţie.. Eu aşa am ajuns să înlocuiesc ore de latină, istorie cu ore de baschet, sau să mă joc de-a „cine pierde primeşte pedeapsă”. Pe coloana sonoră se numără nume precum Cary Brothers, Simple Minds, The Yeah You’s cu melodii pe care poate mulţi le fredonează în baie – Sweet Thing – Change of seasons.

Zombieland

Voi presupune că majoritatea băieţilor au văzut deja acest film. Corectaţi-mă dacă mă-nşel. În momentul în care reprezentanţii sexului puternic aud cuvântul „zombie„,  putem observa cum pupilele li se dilată şi devin total captivaţi. Reacţia aceasta îmi aduce mereu aminte de copii care primesc o jucărie nouă… şi în clasa „jucărie” includ şi următoarele – un laptop, un playstation sau un telefon nou. Dacă nu l-aţi văzut, cu siguranţă este pe lista comediilor care nu trebuie ratate. Un lucru de admirat este scenariul – cred că unul dintre cele mai bune pentru o creaţie de tipul comedie horror. Spun asta pentru că regizorul ne plasează direct în mijlocul acţiunii – în Zombieland – şi ai putea crede că la asta se va rezuma totul, dar nu; pe parcurs se dezvoltă o mică idilă între Columnus -interpretat de Jesse Eisenberg şi Wichita(Emma) care e naturală, nu dă senzaţia de clişeu. Deşi ador ficţiunea, îmi displace să simt când lucrurile sunt forţate şi dau senzaţia de fals.

Voi încheia cu una dintre melodiile de pe fundalul filmului Zombieland,  pe care ador să o ascult când sunt pe bicicletă sau în maşină, călătorind spre o destinaţie nouă: Doves – Kingdom of Rust.

Emma Stone

Acest articol a fost publicat în Bucket lists și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

