Conexiuni noi ce aduc muzica veche

Aşa cum scria F. Scott Fitzgerald într-una dintre cărţile mele preferate – Tender is the night – “New friends can often have a better time together than old friends.” 

Da. Poţi să petreci ani de zile într-un continuu şantaj mutual ridicat la nivelul iubirii şi să ajungi într-o zi să te împarţi cu aceiaşi lejeritate cu cineva nou. Se întâmplă atunci când începi să-ţi critici prietenii fără să ai acea reţinere că ai putea cauza durere.

Unde rămăsesem… La conexiuni noi. Sunt mare devoratoare de conexiuni. De la sinapse – structuri ce permit neuronilor să transmită un semnal electric sau chimic unei alte celule – până la relaţiile de zi cu zi. Cel mai mult îmi place că la începutul unei prietenii se discută idei şi astfel ajung să împrumut ceea ce mă încântă. Consider că mereu am de învăţat de la cei din jurul meu.

Ultima oară am ajuns să mă întreb cât timp a trecut de când am fost la un concert. Raspunsul? Prea mult. Şi vreau şi eu să simt pulsul cum îmi creşte în timp ce membrii trupei Travis deschid un eveniment cu Selfish Jean.. 

Discutam de curând despre cum se face că la radio nu ne mai este dat să-i ascultăm pe Stereophonics, Foo Fighters, Radiohead, Smashing Pumkins. E în regulă. Nu mă deranjează că se promovează Lady Gaga, Rihanna, Smiley şi alte nume care se dau în continuu la tv – versuri potrivite pentru persoane cu IQ-uri corespunzătoare. Sunt fericită că există internetul şi că există persoane care mai ascultă şi ce-mi place mie.

Postarea aceasta vine cu un mic playlist creat în urma unui început. 

Închei prin a-mi cere scuze celor care m-au întrebat constant când voi mai scrie; a durat atât de mult deoarece aşa sunt eu, mai înceată şi… scriu când am ceva de spus. Mi-a luat o vară să spun un cuvânt. Şi am lăsat să treacă luni de zile până să scriu iar. Cea mai gri vară.

Aşteptam iarna cu mâna streaşină la inimă, cum spunea Marin Sorescu. 

Acest articol a fost publicat în Bucket lists și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

