Cadou: o zi aproape perfectă

Diamond Dust

Diamond Dust

Cunoaşteţi noţiunea de ‘fairy dust‘ sau ‘diamond dust‘? Acest fenomen are loc atunci când aerul este atât de rece încât apa din compoziţia sa cristalizează şi tot ce te inconjoară începe să strălucească. Una dintre cele mai frumoase experienţe pe care le-am trăit. Prima oară când am aflat de acestă transformare urmăream un documentar despre parcul Yellowstone. Atunci mi-am zis că trebuie să ajung măcar o dată să asist la o iarnă în acest parc.

Aseară, în autocar, cu obrazul lipit de geamul rece; încercam să prind fiecare urmă de luciu din aer. Mi se perindau prin faţă secvenţe dragi, dar toate învăluite acum de lumina răspândită de fulgii aceştia.. desenaţi pentru poveşti de ascultat la gura sobei.

Duminică a fost o zi aproape perfectă. O zi cu zâmbete, pentru care le mulţumesc tuturor celor care au găsit timp să-mi trimită un gând frumos. Să vă povestesc. De dimineaţă – emoţie şi entuziasm. Păşeam pe gheaţă după ani de zile, pentru a încerca noile patine. După două-trei ture: ..deci aşa alunecam odată. Nu ştiu dacă aţi avut ocazia să priviţi campionate de patinaj. Eu eram mare fană pe vremea Oksanei Grishuk, a lui Evgeny Platov şi a lui Alexei Yagudin. Programul scurt din 2002, ‘Winter‘.. aşa trebuie să fie atunci când iubeşti ceea ce faci şi pasiunea ta te aduce din ce în ce mai aproape de absolut. Bătăi şi mai repezi de inimă. Şi mă las în voia patinelor, alături de puşti care par a se fi născut pe gheaţă.

Fairy Dust

Fairy Dust

A urmat un meci de hochei: HC Slovan Bratislava – HK SKP Poprad. O altă prima oară. În timpul celor trei reprize şi al overtime-ului, am învăţat că poţi deveni prieten bun cu gheaţa cea lucioasă. Şi dacă echipa are şi un pic de tactică, va câştiga. Aaa.. da. Îmi plac persoanele la care observ urme de inteligenţă. Poate nu ai fost olimpic la fizică, dar dacă vrei să gândeşti cât de puţin, te voi aprecia. Datorită acestei afinităţi, am susţinut echipa adversă galeriei unde aveam locuri.

Kohnen Station - Diamond Dust

Kohnen Station – Diamond Dust

Pe seară, viscolul a avut grijă să mă bucur de căldura din casă. Şi de roşeaţa din obraji. Arăt a copil sănătos, dar poznaş, care-şi încălzeşte mâinile îngheţate pe sobă. Numai că lumina flăcărilor şi căldura sobei au rămas în satul în care-mi petreceam vacanţele de iarnă..

Ziua perfectă s-a încheiat cu un film: ‘The Ultimate Gift‘. O poveste frumoasă cu multe sfaturi utile. De aici am ‘furat’ ideea de zi desăvârşită ca dar.

Iarna trecută primeam cadou cântecul următor: Motorama – Wind in her hair. Am scotocit în memoria auditivă şi l-am regăsit. Poate vă va face plăcere să ascultaţi.

P.S.: „dragostea este ‘coloana vertebrală’ pe care ar trebui să o aibă la bază orice.” (:

Acest articol a fost publicat în Bucket lists și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cadou: o zi aproape perfectă

  1. Madi spune:

    🙂 Tot postul tau e plin de zambet si de bucurie, ma bucur tare tare tare mult ca te simt in starea asta continua de buna dispozitie si optimism. La cat mai multe astfel de zile perfecte! Si si si…. trebuie sa mergem o data sa-l vedem pe Yagudin impreuna si sa fugim dupa un autograf sau o poza (stii tu… :P)

    Apreciază

    • pitealand spune:

      Tocmai îmi spunea un prieten, că articolul acesta a fost mai dezordonat, dar asta se datorează bucuriei mele. Am scris aşa..repede.. nu cumva să pierd vreo senzaţie. Şi, şi…da Yagudin :D… şi sunt aşa şi datorită vouă. ( :

      Apreciază

Lasă un răspuns

