De pe Facebook adunate

Îmi propusem de ceva timp să împart cu voi câteva fragmente de conversații și statusuri care m-au făcut să râd și să realizez că există copii de 15 ani care au mai multă minte decât unii care se apropie de 30 ani.

Subiect: relationship status pe facebook. Înainte, am amânat să-l utilizez. Însă, deoarece există foarte multe persoane care consideră că dacă nu ai acolo, într-o relație, ești disponibil/ă, am decis după mai bine de juma’ de an și o vară aiurea, să fie. Deși, ca să vă spun franc în față, setarea aia nu vă face să știți cu nimic mai mult despre persoanele respective.

Pe la începutul anului, îmi felicitam un prieten că a început o nouă relație. După nici măcar o săptămână trece la statutul de singur și disponibil. Curioasă, întreb ce s-a întâmplat.

„Jan 06 2:46 PM ads: c ai facut?

Jan 06 2:46 PM Bogdan: about what?

Jan 06 2:47 PM ads: ghici?

Jan 06 2:47 PM Bogdan: era doar un status pe facebook mă

Jan 06 2:47 PM Bogdan: nu însemna nimic

Jan 06 2:47 PM Bogdan: ne cunoaștem de 7 zile

Jan 06 2:47 PM ads: și v ati pus in a relationship? :))

Jan 06 2:47 PM Bogdan: păi mi-a dat invitație din aia

Jan 06 2:47 PM ads: lasa mă să ghicesc

Jan 06 2:47 PM ads: a sărit în pat cu tine d la prima întâlnire?

Jan 06 2:47 PM Bogdan: da😀

Jan 06 2:47 PM Bogdan: și ieri i-am zis să scoatem statusul

Jan 06 2:47 PM ads: =))

Jan 06 2:48 PM Bogdan: e mai diferită :))

Jan 06 2:48 PM Bogdan: oricum nu am desconsiderat-o din cauza asta

Jan 06 2:48 PM ads: păi da’ și tu puteai să i dai reject

Jan 06 2:48 PM Bogdan: so, dacă am dat accept, înseamnă cu ceva mai mult?🙂

[…]”

Îmi place să vorbesc cu prieteni ca Bogdan. Persoane ce dețin un caracter sincer. Și… detest ipocriții. Poartă-te frumos cu mine și lasă apoi bârfa ta să ajungă la urechile mele. Îți voi da o șansă. Te voi întreba pe tine direct. Oamenii nu prea pot minți când îi întrebi scurt și la obiect, iar când încearcă îți dai seama ușor. Stai liniștită, nu ești nici prima, nici ultima.

Tot pe facebook citeam în urmă cu vreo două-trei săptămâni:

„Laura G.

March 9 via Facebook

Cele mai penibile mi se par fetele astea care se dau la un băiat despre care toată lumea știe că are o prietenă pe care o iubește, sincer.”

Are doar 15 ani. (: Sunt sigură că mulți au o opinie preconcepută în privința ei din cauza faptului că lucrează în lumea modellingului. Din puținul timp în care ne-am văzut și din conversațiile de pe facebook, am dedus că întrece cu mult gradul de inteligență al multora.

Un alt lucru care mă distrează sunt fetele care se au trecute ca surori pe facebook, iar în viața de zi cu zi se jignesc și se bârfesc. Și apoi, cum să te plângi și să-ți expui  intimitatea unei liste de 700-1000 de persoane? Da, am zis bine persoane, și nu prieteni. Nu pot să înțeleg acest tip de oameni. Dar nici nu mă voi obosi să încerc.

Veți observa că am folosit în mod predominant genul feminin. Circul ieftin și ipocrizia sunt printre defectele pe care le disprețuiesc cel mai mult la femei/fete. Am luat în calcul acest fapt când  am dat examen de admitere la poli.

Dragilor, încercați măcar să vă educați de-a lungul timpului. Doar sunteți reprezentante ale sexului frumos, și nu ale circului.

Acest articol a fost publicat în Satiră și umor și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

