Foo Fighters – Skin And Bones

De fiecare dată când mă pregătesc să împart unul dintre cântecele mele preferate cu voi, mă simt ca și cum vă arăt încă o parte pe care, în viața de zi cu zi o țin doar pentru cei mai apropiați prieteni.

Am stat să mă gândesc dacă să postez sau nu ‘Skin And Bones’. De ce? Pentru că acesta este unul dintre cele mai bune moduri de exprimare pe care le dețin. Mi s-a întâmplat să am muzică pe care să o ascult cu cea mai dragă persoană a mea, deși aveam regulă să nu asociez această parte cu nimeni, tocmai pentru că pot apărea certuri și nu vreau să leg părți frumoase de lucruri care dor. Evident.. pentru că există o prima oară pentru aproape orice, nume mai puțin cunoscute precum Katie Melua, Paolo Nutini, Regina Spektor și Angus And Julia Stone au ajuns pe un fel de listă care mi-aș fi dorit să nu existe. Mi-au fost murdărite de niște jocuri stupide în care ceea ce pentru mine însemna dăruire a ajuns să semnifice orgoliu și să fie aruncat într-o situație absurdă.

Sunt posesivă în privința muzicii. În special, atunci când este vorba despre melodii pe care le-am descoperit cu ani în urmă.

De aceea, cu siguranță vor exista creații pe care nu le voi posta aici. Însă pe Foo Fighters nu poate nimeni ‘să mi-i strice’. 

Cât despre simbolistica versurilor, înainte de a crede că este despre vreo boală legată de alimentație, aflați de la Dave Grohl: „This is a song about being on the road forever and just completely worn out.” 

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

