Stars – Your Ex-lover Is Dead

Pe cei de la Stars i-am descoperit în urmă cu vreo șapte ani. O trupă canadiană care se remarcă printr-o sonoritate unică ce este creată de combinația instrumentelor folosite și schimbarea vocilor lui Torquil Campbell și a lui Amy Millan.

Îmi aduc aminte că atunci când am vizionat pentru prima oară videoclipul, acesta m-a dus cu gândul la Eternal Sunshine Of The Spotless Mind. Cei care știu despre ce film vorbesc vor avea în minte scena de pe lacul înghețat și fundalul sonor alcătuit de acest cântec.

Versurile.. expun un capitol finalizat. Pentru cei care au nevoie de încheiere, acestea au un rol cathartic. Știu că la momentul acela, This scar is a fleck on my porcelain skin reprezenta exact ceea ce simțeam – o cicatrice care era o pată pe pielea mea de porțelan.

Îmi place că ascultând, am senzația că, fără să știm, suntem cu toții părți din modele mult mai mari decât putem percepe.

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

