Haddaway – What Is Love

Alegerea pe care am facut-o pentru această seară vine în urma unei după-amieze petrecute printre discuri de vinil și cărți. Doamna responsabilă pentru salonul respectiv zâmbea la faptul că fredonam refrene celebre în timp ce treceam printre numele de pe coperți.

Am plecat cu nu mai puțin de opt albume. Am vrut să îmi achiziționez și un Kafka – Das Schloß, însă nu mă simt atât de sigură pe germana mea.

What Is Love reprezintă unul dintre acele cântece care te face să crezi că poți călători în timp. De fiecare dată când îl ascult simt cum îmi curge ritmul prin vene, vreau să mă opresc din ceea ce fac și să dansez.

Cei mai mulți vor asocia hit-ul cu videoclipul în care apare Jim Carrey în comedia Night At The Roxbury. Așa că vă voi lasa să decideți ce variantă a clipului vă place mai mult.😀

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

