Editors – Blood

Eram în primul an de facultate când îi descopeream pe băieții de la Editors. Pe atunci pe MTV2 se difuza muzică, nu reality show-uri stupide. Eram fascinată pentru că mă puteam uita online – neavând nici o treabă cu televizorul, așa cum nu am nici acum.

Cu un sunet caracteristic și vocea de bariton a lui Tom Smith ce aduce o anumită exigență, Editors oferă prin muzica lor o elenganță care provoacă dependență și greutate emoțională.

Din clipa în care am vizionat clipul pentru „Blood” am  știut că această trupă va face parte din educația mea muzicală. Cu siguranță, nu sunt singură, așa că astăzi îi voi „împărți” cu cei care sunt curioși și cei care îi ascultă cu plăcere. (:

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

