Black Rebel Motorcycle Club – Whatever Happened To My Rock’N’Roll

După un spectacol care a sunat extraordinar de bine și în care toată sala a început să danseze în stilul mosh(dans pe muzică rock, cu sărituri, valuri, dar în care, atenție!, lumea nu se ia la bătaie), voi posta probabil cea mai cunoscută piesă a celor de la B.R.M.C.

Nu am crezut că voi participa vreodata la o mișcare mosh. În pricipal, pentru că îmi era frică să nu-mi rup vreo mână sau să ajung ca fata de doar 17 ani care a murit la un concert al celor de Smashing Pumpkins. Însă aseară am fost luată prin surprindere. De la primele acorduri de chitară ale maginificului, Let The Day Begin(cântec lansat în 1989 de The Call, formația lui Been Sr), toată lumea a început să formeze valuri și până la a 6-a melodie, Whatever Happened To My Rock’N’Roll, am ținut ritmul cu ceilalți. Ce am învățat: este plăcut să pierzi controlul într-un mediu în care știi că nu se ajunge la violență. Singura grijă era ca nu cumva unul dintre oamenii mai înalți, viguroși, dar mai amețiți sau mai high, să cadă peste cineva. Nu a fost cazul.

La Whatever Happened To My Rock’N’Roll publicul se tranformase într-o mare agitată. Pe undeva mai pe margine și mai departe de scena îți puteai trage sufletul.

Nu mă așteptam să văd persoane cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani, așa cum nu mă așteptam ca atât de multe persoane să se dezlănțuie astfel. Și nu am fost singura. Înainte de a încheia concertul cu Spread Your Love, Robert Levon Been a ținut să precizeze:”Man, you folks are fucking crazy! Let’s see what you’ll do now.”😀

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

