Christophe Maé – Je Me Lâche

Îl ascult pe băiatul acesta de prin anul 3 de facultate. Pe atunci îl rugam pe Mihai să mă ajute cu tradusul expresiilor.  Ce ți-e și cu franceza.. Mereu mi-a părut cea mai melodică și mai romantică limbă. Am stat botoasă toată vacanța dintre clasa a 4-a și a 5-a la masa doamnei profesoare Lili, vecina bunicilor, încercând să mă concentrez la lecțiile de germană în timp ce auzeam chemările la joacă ale celorlalți copii de pe uliță. Aceasta se întâmpla după examenul de admitere la un colegiu unde nu existau decât clase de engleză și germană în acel an.

Madi știe cel mai bine cum mă prinde vraja graiului francez. Când am fost în Paris, în urma unei întrebări referitoare la posibilitatea de a ajunge într-o anumită locație, domnul respectiv ne-a răspuns pe un ton foarte amuzant: „Mais, c’est pas possible!”. Am rămas cu ochii maaari încercând să mă abțin să râd. Evident, restul excursiei în Paris s-a desfășurat într-un ritm alert, colorat de râsetele a două fete zglobii și senine, fascinate de minunatul oraș și amuzând oamenii în căutarea unui loc pentru a mânca la 10 seara.

„Je Me Lâche” este melodia pe care o am pe fundal atunci când vreau să fac o zi stresantă mai relaxată. E gura de aer de care am nevoie atunci când simt că mă sufoc. Cred că îmi place atât pentru că și Christophe spune că lasă totul în urmă și vrea să fie lăsat singur atunci când „tunete vuiesc în inima lui”. Așa cum am concluzionat azi că reacționez și eu la certuri sau supărări și „clachez”, ca să-mi citez prietenii😀.

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Christophe Maé – Je Me Lâche

  1. Madi spune:

    :* Madi confirma. Sa nu uitam de Air Frrrrance🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

