Johnny Cash – Hurt

Despre ‘Hurt’ auzeam pentru prima oară de la Alina B., o fată cu un păr negru, bogat și ochi care își schimbau culoarea de la verdele irișilor de felină la un gri de nepătruns. Îmi plăcea cât citea, ce muzică asculta, cum scria și am decis că vreau să mi-o fac prietenă, și nu doar colegă de clasă. După ce o întrebasem cui aparțin versurile scrise de mâna ei stângă de om talentat la desen, am mers acasă și mi-am notat pe lista cu muzică : Nine Inch Nails – Hurt.

Pe atunci împărțeam un calculator cu încă doi colegi timp de 2 ore pe săptămână, iar internet-ul era o chestie necunoscută despre care învățasem la info. Așa că, fie ne cumpăram casete, fie le împrumutam de la colegii mai fericiți care aveau o colecție impresionantă, fie le înregistram de la radio.

În 2002, Johnny Cash lansa un cover ce a avut un impact impresionat.

Cântecul vorbește despre ceea ce simți când stai față în față cu moartea și nu poți face nimic ca să oprești ceea ce va urma.

Videoclipul uimește prin expunerea lui Johnny Cash la 71 de ani, fragil, cântănd din casa lui din Hendersonville, Tenessee. Un Johnny Cash care își păstrează decența și respectul față de sine, refuzând machiaj și efecte speciale care să îl facă să pară mai tânăr.

Cel mai bun cântec anti-droguri? Se poate. Deși nu l-am asociat cu acest domeniu, Trent Reznor l-a scris din această perspectivă.

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Johnny Cash – Hurt

  1. JC spune:

    din cauza ta am ascultat si versiunea NIN si pana acum puteam sa jur ca johnny e originalul. Nu prea cred ca m-ar fi prins versiunea NIN atunci… Acum ca stiu ca NIN e originalul, ii privesc cu alti ochi…but i`ll die a Johnny Cash fan(atic)😀 Epic voice !!!😀
    ms pt corectare😉

    Apreciază

    • pitealand spune:

      Muzica lui Johnny Cash va rămâne în istorie, se știe. Însă, chiar așa – din cauza mea? Când cineva începe să-mi vorbească folosind expresia asta, mă aștept la ce e mai rău… și-mi zic-n gând: Ei, acum ce-am mai făcut?

      Apreciază

Lasă un răspuns

