Nada Surf – Popular

Ghidul adolescenților către faimă și o piesă de rezistență din anii de liceu. Cam acestea sunt cuvintele pe care le atribui bine-cunoscutului Popular(a se nota: bine-cunoscut pentru amatorii de muzică bună a anilor ’90). Atenție! Cântecul nu trebuie considerat ca fiind o satiră. Acesta este o declarație: avem nevoie de un sistem de valori pentru a nu fi manipulați de toate aceste lucruri frivole. Nu ai nevoie de drame, nu ai nevoie de josnicie, nu ai nevoie de minciuni și nu ai nevoie de un titlu pentru a fi o persoană plăcută. Băieții, Matthew Caws, Daniel Lorca, Ira Elliot și Doug Gillard, sunt amuzați de modul în care este percepută noțiunea de popularitate.

În urma unor întâmplări mai puțin fericite, mi-am format aptitudinea de a construi singură obiective și de a evalua pe cine vreau cu adevărat să am lângă mine. Pentru că nu mi-am dorit să fiu una dintre copiile acelea pe care le observăm și azi – cu un tipar schimbat – nu am ales domnișoarele care au câștigat titlul de miss, nu am ales doar olimpici, nu am ales doar băieți din echipa de baschet, și nu am ales băieții care își aduceau chitara la școală. Și uite, că la finalul celor patru ani m-am trezit etichetată de un fost coleg și bun prieten: ‘acea fată populară’.

Este adevărat – lumea este superficială. Încercați să nu vă pierdeți unicitatea(și deprinderea de a utiliza materia cenușie) în lucrurile stupide atât de mediatizate. Dragilor, nu trebuie pretindeți că sunteți altcineva pentru a fi fericiți și satisfăcuți cu cine sunteți.

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

