Gene Kelly – Singing In The Rain

Plouă de vreo două săptămâni. Nu doresc prezența căldurii. Mirosul de iarbă proaspăt tăiată, atenuat de stropii reci, îmbinat cu urmele lăsate în aer de ultimele flori de liliac, reprezintă motivul fericirii mele de acum. De aceea, am ales să vă prezint interpretarea melodiei „Singing In The Rain” – Gene Kelly.

Plimbându-mă pe străzile cochete ale celui mai verde oraș în care am locuit până acum, refrenul și-a făcut loc în cel mai natural mod pentru a ajunge din registrele memoriei senzoriale să mă acompanieze muzical.

Versurile au fost scrise de Arthur Freed după observarea unui om mergând prin ploaie în pași de dans, iar muzica a fost compusă de Nacio Herb Brown. Mai târziu, Alfred, devenit producător pentru MGM, a creat bine-cunoscutul musical „Singin’ In The Rain”.

Vă las acum în să-l admirați pe Gene dansând:

Acest articol a fost publicat în Infinite playlist și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

