Black Rebel Motorcycle Club – Let The Day Begin

BRMC

BRMC

„-Ce cover-uri îmi plac?[…]”

Nu sunt multe. De fapt, degetele de la o singură mână îmi sunt suficiente pentru a le enumera. Însă, Let the day begin este unul temă. Se poate să-l recomand așa și datorită faptului că originalul a fost unul dintre cântecele care au alcătuit coloana sonoră a copilăriei mele. Cu un sunet simplu, dar care atrage, și un ritm alert, The Call au reușit să găsească formula unui cântec rock de succes. În același timp, aceștia reprezintă unul dintre numele la care mâ gândesc atunci când aud expresia ‘underrated bands’.

Dacă este un lucru pentru care sunt recunoscătoare, acela este că în educația mea au fost incluse formații precum The Call.  Astfel am aflat despre Michael Been. Peste ani, am ajuns să-l ascult pe Robert Been, fără să fac asocierea tată-fiu. Am realizat mult mai târziu trecerea de la afinitatea pentru muzica tatălui la cea pentru muzica băiatului.

Prin această postare împart și eu mesajul optimist al lui Michael: here’s to you! (:

Acest articol a fost publicat în Bucket lists, Infinite playlist și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

