München, muzici și mișcare.

Nu știu câte persoane observă apariția neașteptată a unor lucruri, chipuri, nume, locuri, atunci când te gândești întâmplător la ele, și… nu știu exact cum se face, dar urmează o perioadă pe parcusul căreia, cea mai ciudată parte a creierului meu detectează tot felul de asociații între aceste lucruri.

DSC_0376

On the way to Berlengas. Copyright: Miguel Pereira.

Astăzi, de exemplu, am avut o zi tare stranie: cu gândul la valurile verzi ce au ca destinație coasta de vest a Portugaliei, cu fizicul întins la soare pe colina din Olympiapark, povestind despre tot felul de amintiri din România, pentru a realiza că 24 august e un fel de zi a mea – sărbătoresc un început. Simt ca o copilă confuză. Așa că.. nu e de mirare că nu am mai scris aici.

Bine, ca să fiu sinceră, nici nu am mai avut timp. Nu mai am timp de stat la calculator. Dacă este valabilă și pentru voi dorința de a evada… recomand mișcare – de la softball(da, am jucat și am simțit iar adrenalina la nivelul copilului ambițios de 10 ani care vrea să câștige meciul de volei dintre două echipe de primară) până la surful de care m-am îndrăgostit și continui să mă îndrăgostesc de fiecare dată când mă-ntorc la ocean.

Apoi… călătorii. Acolo unde visați să ajungeți(dacă München e pe listă, scrieți-mi și dacă nu sunt plecată-n lume sau prinsă în provocările proiectului meu de cercetare, vă scot la un ceai de ghimbir). Și muzică bună. Ultimul concert la care am fost, Tame Impala… Urmează Angus & Julia Stone, frații al căror nou album îl ascult pe repeat – Sitting here now beneath them stars, makes me wanna take them wings to my arms (:

A, n-am mai shareuit muzici, articole, cărți, decât cu cine mi-a cerut și cu cine îmi scrie câteva rânduri ocazional.

Pentru că vorbeam de lucruri care insistă să-și facă simțită prezență în prezentul meu, litera M a devenit preferata mea. La fel ca și sunetul numelui meu rostit cu un ușor accent.

Acest articol a fost publicat în Bucket lists și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

